vasco-opzee.reismee.nl

Plymouth

Hallo levende wezens die dit kunnen lezen,

Met mij gaat het nu niet zo goed, ben een beetje ziekjes. Maar ja het is wel echt mooi hiero! We zitten nu in Plymouth, dat is een klein dorpje in het zuiden van Engeland. We zitten hier al sinds dinsdag en gister kwamen we er achter dat je hier wifi hebt, je moest alleen een code halen -.- dus nu heb ik internet :) we gingen laatst boodschappen doen met de kokkin en samen met haar naar de mac toe. Heeeerlijk!! Wat is Plymouth een leuke stad! Echt Engels, dat is leuk om te zien. Ik zet de volgende keer dat we weer wifi hebben foto’s van Plymouth erop. Gisteren gingen we met z’n allen sporten in de regen! Dat was echt gaaf iedereen kwam onder de modder terug, het begin was het nog gewoon voetballen maar na een uur ging iedereen met elkaar tja ehm stoeien in de modder haha. Het was echt een grappig gezicht! Maar daarna was het KOUD! Gelukkig is er bij de haven waar wij nu liggen een douche waar je lekker lang onder kan staan, de douche op de boot mag je maar heel even onder vanwege het water gebruik.

We beginnen nu ook echt een groep te worden iedereen kan het met elkaar vinden de een wat beter dan met de ander maar over het algemeen kan iedereen het goed met elkaar vinden. Als de docenten hier aan boord iemand straf geven, onterecht, dan komen we echt als 1 groep op voor elkaar. Dat geeft zo goed gevoel!

Wat ik mezelf wel afvraag is hoe het bij het thuisfront aan toe gaat en op school want daar gaat het leven gewoon door. Morgen gaan we weer varen en het ehm ja het leuke is onze school begint pas 24ste! We hebben nu wel elke dag Spaans en we moeten dingen over de boot leren, dat is echt heeel leuk! Maar dat is wel raar dat wij gewoon nog bijna 3 weken geen les hebben.

Morgen ochtend vertrekken we dus, misschien maken we een tussenstop in Frankrijk maar in ieder geval vertrekken we morgen tussen 6 en 9 richting de Tenrife!

Veel plezier op het vaste land!

Later Vasco.

karlijn

hee lieve vasco! Dat klinkt allemaal onwijs gaaf! Is het varen snachts niet heel eng?? Heeeel veel plezier!! En beterschap!! Liefs en een dikke kus

judith

hi lieverd! dat klinkt tof zeg!! lekker dat school pas de 24e begint, wel een gek idee! bij ons is de toetsweek net afgelopen:D kun je al goed spaans? geniet ervan en tot je volgende verhaal! ! kusjes!!!!!! en beterschap!!

oma en opa

Hoi Vasco,
We zijn blij wat van je te horen, we hopen dat je snel beter wordt, een ziekenboeg op een boot is niet echt leuk.We lezen je reisverhalen met heel veel plezier, want je weet reizen en trekken is onze hobby, maar met een boot is voor ons onbekend terrein.
Knuffels van OMA&OPA

Stijn

Ha die vasco! Jammer dat je je niet lekker voelt. Maar ontzettend fijn dat je het naar je zin hebt en dat het goed klikt met de rest! Hier in cborg gewoon weer een lekker rustig herfstweertje! Pas goed op jezelf en op de rest! Stijn

Carlos

Hè Vasco, wat onwijs gaaf te lezen hoe leuk het is en ook zwaar en wat een gave foto's. Ik kijk nu al uit naar je vervolg verhaal. Dikke knuffel van de jongens en mij. Gr. Carlos